header quote

“DO SOMETHING CREATIVE EVERYDAY”

Design Poster Ramadan: Tazkirah Ramadan 1435H & Kuliah Agama Ramadan

Design Tazkirah Ramadan dan Taqwim 1435H yang telah aku siapkan. Mula-mula aku design yang jadual berbuka puasa untuk negeri Melaka tu, tapi sekali bos aku tak jadi guna design tu sebab nak bagi client seluruh Malaysia payah gak nak masukkan semua jadual. Jadinya bertukar kepada tazkirah amalan di bulan Ramadan. Inilah hasilnya, kalau dah dapat yang dah siap print nanti aku share lagi kat sini.


Yang kedua ni ialah poster dan bunting untuk kuliah agama di Masjid UTeM Jumaat baru ni. Kawan aku kata poster dah gantung kat masjid dah. Aku tak tengok pun sebab tak gi UTeM. Haha.. Simple je sebab masa ni on the spot tiba-tiba kena siapkan. Idea kurang la.. Apo yang hado jer.. :-)


Post a Comment

0 Comments